Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A., przy współpracy z Urzędem Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego i Centrum Obsługi Inwestora RARR S.A., rozpoczyna IX edycję ogólnopolskiego konkursu „Grunt na medal” 2021. Konkurs jest organizowany pod patronatem Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii. Celem konkursu jest wyłonienie i promocja najlepszych terenów pod inwestycje produkcyjne.
Dzięki udziałowi w konkursie mają Państwo wyjątkową możliwość preferencyjnej promocji zwycięskich terenów inwestycyjnych przez PAIH S.A na forum międzynarodowym. Najlepsze zgłoszone tereny będą, tak jak w poprzednich edycjach konkursu, rekomendowane przez PAIH S.A. inwestorom zagranicznym planującym rozpoczęcie lub rozszerzenie działalności gospodarczej w Polsce.
Uczestnikami konkursu mogą być wyłącznie starostowie powiatów, prezydenci miast, burmistrzowie i wójtowie wszystkich gmin w Polsce.
Zapraszamy Państwa do udziału w konkursie przez zgłaszanie działek inwestycyjnych, które spełniają parametry określone w regulaminie konkursu.
Zgłoszenia przyjmuje Centrum Obsługi Inwestora do dnia 9 kwietnia 2021 r. (wydłużony termin!) Udział w konkursie jest bezpłatny.
Dodatkowych informacji udzielają:
Michał Rzucidło, tel: 17 77 36 853, e-mail:
Małgorzata Patro-Zagaja, tel: 17 77 36 832, e-mail:
Prosimy o zapoznanie się z dokumentacją Konkursu, zamieszczoną poniżej (Regulamin na samym dole):
Pliki do pobrania
Parametry zgłaszanego terenu - wymagania
Klauzula informacyjna
Formularz zgłoszeniowy
Formatka opisu zgłaszanego terenu - wersja EN
Formatka opisu zgłaszanego terenu - wersja PL
Prezentacja oferty inwestycyjnej gminy (do wypełnienia)
Prezentacja oferty inwestycyjnej gminy - gotowy przykład
Lista adresowa COI
Zasady prezentacji oferty gminy podczas II etapu konkursu
Regulamin konkursu
Aneks do regulaminu - dot. wydłużenia okresu przyjmowania zgłoszeń